facebook
Share

Wellness Blog

Wellness Blog

Online fitness training στο σπίτι με την Ελένη Βουλγαράκη!

Στο σημερινό βίντεο μένουμε σπίτι και μένουμε fit! Η Ιωάννα βρίσκεται και μαζί και… χώρια με την Ελένη Βουλγαράκη, για ένα online fitness training! Προπόνηση, έξυπνες λύσεις διατροφής και η κατάλληλη διάθεση μας βοηθούν να διατηρήσουμε τα επίπεδα υγείας και fitness που επιθυμούμε! ▼ Για την εκτέλεση των ασκήσεων θα χρειαστείς: Κανέναν εξοπλισμό, 15 μόλις

Ακινησία; Πόνος; Μάθε πως μπορείς να τον αντιμετωπίσεις!

Περισσότεροι από 2 εκατομμύρια Έλληνες υποφέρουν στην ζωή τους από κάποιον μυοσκελετικό πόνο. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κακή διάθεση και το άγχος ενισχύουν τα συμπτώματα. Στατιστικά η πιο συχνή μορφή πόνου εμφανίζεται στη χρόνια οσφυαλγία και τα αυχενικά σύνδρομα. Ο μυοσκελετικός πόνος τις περισσότερες φορές συνδέεται με κακή εργονομία ή με λάθος στάση του

Διατροφική Πρόληψη στον Κορωνοϊό
Τι τρώμε – Πως τρώμε

Στις 11 Μαρτίου 2020, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δήλωσε ότι ο νέος κορωνοϊός αποτελεί παγκόσμια επιδημία. Έχοντας λοιπόν αίσθημα κοινωνικής ευθύνης για την προαγωγή της υγείας, ας δούμε το τι τρώμε για να θωρακίσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα έναντι του ιού και το πως τρώμε στη νέα πραγματικότητα που βιώνουμε. Τι τρώμε 1. Επιλέγουμε

Booster shot!
(για δυνατό ανοσοποιητικό)

Η Ιωάννα μοιράζεται μαζί σου μια ένα ενεργειακό ρόφημα για τη φυσική ενίσχυση του οργανισμού σου! ▼ Υλικά • 1 κ.σ. μέλι • 1 λεμόνι στιμμένο • 1 πορτοκάλι στιμμένο • 1 κ.γ. τριμμένο τζίντζερ • 1 πρέζα πιπέρι καγιέν • ¼ κ.γ. κουρκουμά • 1 πρέζα μαύρο πιπέρι • 1 κ.γ. μηλόξιδο • 1 κ.γ.

Ταξίδι στην Θεσσαλονίκη για ένα #FasterThan Session Ενδυνάμωσης!

Στο σημερινό βίντεο η Ιωάννα φοράει τη μάσκα της και ταξιδεύει στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη! Μετά από μια γρήγορη στάση στο adidas store, σειρά έχει η παραλία και η Ιωάννα σε παίρνει μαζί της για ένα #FasterThan strength workout ενδυνάμωσης! Το βίντεο έχει γυριστεί σε συνεργασία με την Adidas Greece.

Metabolic Workout: Run to Row & Leg Strength

Η Ιωάννα σου δείχνει ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα άσκησης που μπορείς να πραγματοποιήσεις στο γυμναστήριο για την ενεργοποίηση ολόκληρου του σώματος! ▼ Εκτέλεση Αρχάριο Επίπεδο: 1 κύκλος Μεσαίο Επίπεδο: 3 κύκλοι Προχωρημένο Επίπεδο: 5 κύκλοι ▼ Ασκήσεις • 500 μέτρα κωπηλασίας για να ζεστάνεις όλο το σώμα • 50 προβολές εναλλάξ • 400 μέτρα τρέξιμο •

Ioanna Laoumtzi Look After Your Body | Βάρη vs. Αερόβιο & αποκατάσταση μετά την προπόνηση

Η Ιωάννα αναλύει ένα fitness θέμα που μας έχει απασχολήσει όλους. Βάρη ή αερόβιο; Μαζί ή ξεχωριστά;  Και φυσικά είτε επιλέξεις βάρη είτε αερόβιο, μετά από κάθε απαιτητική προπόνηση χρειάζεσαι τις σωστές τροφές που θα επαναφέρουν το σώμα σου! ▼Η Ιωάννα απολαμβάνει το πιο νόστιμο και θρεπτικό vegan smoothie που θα ενυδατώσει και θα δώσει

Ioanna Laoumtzi Stories x Eleni Voulgaraki | Οργάνωσε σωστά τον χρόνο σου & γίνε fit!

Η Ιωάννα συναντά την Ελένη Βουλγαράκη! Καθημερινό απαιτητικό και απρόβλεπτο πρόγραμμα, συνεχείς αναβολές των προπονήσεών σου και συνδρομές γυμναστηρίου που έληξαν χωρίς να τις αξιοποιήσεις; Εάν και η δική σου σχέση με τη γυμναστική είναι κάπως έτσι, μην ανησυχείς! Δες το video και μάθε πως μπορείς να οργανώσεις τον χρόνο σου για να παραμείνεις σε

Αχνιστό ή Δροσερό Gazpacho: Τόνωσε τον οργανισμό σου με μια υπερ-σούπα!

Η Ιωάννα μοιράζεται μαζί σου μια πεντανόστιμη συνταγή για σούπα gazpacho που τρώγεται κρύα ή ζεστή και το μυστικό της για την φυσική ενίσχυση του οργανισμού! ▼ Συστατικά: 8 μεγάλες ώριμες ντομάτες σε κυβάκια 1 κρεμμύδι, ψιλοκομμένο 1 κόκκινη πιπεριά ½ αγγούρι σε κυβάκια 1 κ.σ ελαιόλαδο 1 πιπεριά τσίλι Φρέσκος μαϊντανός ⅛ κ.γ θαλασσινό

Τελικά παχαίνουν τα μακαρόνια;

Στο σημερινό βίντεο η Ιωάννα μοιράζεται μαζί σου 4 έξυπνα tips για να απολαύσεις χωρίς καμία ενοχή τα αγαπημένα σου μακαρόνια! ● Είναι τελικά τόσο παχυντικά; ● Τι ποσότητα πρέπει να τρώω; ● Ολικής άλεσης ή κανονικά; ▼ Δες το βίντεο και απάντησε όλα σου τα ερωτήματα!

Πως η άσκηση επηρεάζει τη διατροφή και την απώλεια βάρους

Η άσκηση και η διατροφή είναι τα βασικά συστατικά για έναν υγιεινό τρόπο ζωής καθώς ο σωστός συνδυασμός τους μεταμορφώνει τον οργανισμό μας σ’ έναν καλοκουρδισμένο μηχανισμό σε όλα τα επίπεδα. ▼ Ας δούμε, όμως, πως η άσκηση μπορεί να επηρεάσει πραγμάτικα τη διατροφή και άρα την αύξηση μυϊκής μάζας και την απώλεια λίπους. Πρέπει

Μανιταρόσουπα με λάδι τρούφας, φιστικοβούτυρο και βρώμη

Μια σούπα γεμάτη πρωτεΐνη, ιδανικό γεύμα (και για vegan!) μετά από ένα πρόγραμμα γυμναστικής τις κρύες νυχτες του χειμώνα. Υλικά για 4 άτομα: • 15 γρ. βασιλομανίταρα porchini • 250 γρ. λευκά μανιτάρια agaricus • 1 σκελίδα σκόρδου ψιλοκομμένο • 1 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο • 2-3 κλαδάκια φρέσκου θυμαριού • 30 γρ. ελαιόλαδο • 20 γρ.

Isometric Burn Workout: Κάψε λίπος αποφεύγοντας τραυματισμούς!

Η Ιωάννα στο νέο της video στο youtube σου εξηγεί τα πλεονεκτήματα της ισομετρικής άσκησης και σου δείχνει ένα πρόγραμμα που μπορείς να εκτελέσεις παντού για να χάσεις λίπος αλλά και να δυναμώσεις το σώμα σου! ▽ Εκτέλεση Αρχάριο Επίπεδο | 3 σετ x 30 δευτερόλεπτα / άσκηση Μεσαίο Επίπεδο | 4 σετ x 40

Γαλοπούλα γεμιστή με κάστανο, ρύζι, φαγόπυρο και κράνμπερι σως

Η γαλοπούλα είναι το πιο πλούσιο πιάτο από όλο το γιορτινό μενού. Πάντα θυμάμαι τη μητέρα μου να προτιμάει, αντί για τη παραδοσιακή γαλοπούλα, να γεμίζει κοτόπουλο. Οι συνταγές δεν αλλάζουν, διαμορφώνονται. Συστατικά • 1 μεγάλη γαλοπούλα γύρω στα 4 κιλά (φρέσκια ή που έχει αποψυχθεί πλήρως) • 1 φλιτζάνι του καφέ ελαιόλαδο • 1

4 ασκήσεις για την καταπολέμηση του άγχους

Πες αντίο στο άγχος με την γρήγορη anti-stress ρουτίνα που σου δείχνει η Ιωάννα! Δοκίμασε μια μίξη ασκήσεων που θα σε ανακουφίσει και θα κάνει το μυαλό σου να ταξιδέψει μακριά από κάθε τι που σε αγχώνει! Για την εκτέλεση των ασκήσεων θα χρειαστείς λιγότερα από 10 λεπτά 1. Ασκήσεις Boxer shuffle 2. Πίσω προβολή