facebook
Share

Isometric Burn Workout: Κάψε λίπος αποφεύγοντας τραυματισμούς!

Isometric Burn Workout: Κάψε λίπος αποφεύγοντας τραυματισμούς!

Η Ιωάννα στο νέο της video στο youtube σου εξηγεί τα πλεονεκτήματα της ισομετρικής άσκησης και σου δείχνει ένα πρόγραμμα που μπορείς να εκτελέσεις παντού για να χάσεις λίπος αλλά και να δυναμώσεις το σώμα σου!

Εκτέλεση

Αρχάριο Επίπεδο | 3 σετ x 30 δευτερόλεπτα / άσκηση

Μεσαίο Επίπεδο | 4 σετ x 40 δευτερόλεπτα / άσκηση

Προχωρημένο Επίπεδο | 5 σετ x 60 δευτερόλεπτα / άσκηση

Ασκήσεις

  1. Μικρό ζέσταμα 30 δευτερολέπτων με πηδηματάκια σε κάθισμα (επανάληψη πριν από κάθε άσκηση)
  2. Κράτημα καθίσματος
  3. Κράτημα σανίδας
  4. Κράτημα push-up
  5. Κράτημα καθίσματος με το ένα πόδι
  6. Κράτημα σανίδας με το ένα χέρι
  7. Κράτημα πλάγιας σανίδας με το ένα χέρι

Και μην ξεχνάς μετά τη γυμναστική να επιλέγεις ένα υγιεινό σνακ για την επαναφορά και την ενυδάτωση του σώματός σου όπως ένα smoothie, αλλά και να φροντίζεις να παίρνεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τον οργανισμό σου.

Το βίντεο έχει γυριστεί σε συνεργασία με την εταιρεία TERRANOVA Nutrition

Share post: