facebook
Share

Aγωνιστές VS ανταγωνιστές μυς

Aγωνιστές VS ανταγωνιστές μυς

Προσοχή στην υπερβολή, μη γυμνάζεις ποτέ τους αγωνιστές μυς περισσότερο από τους ανταγωνιστές.

Παράδειγμα στη περίπτωση που γυμνάζεις στήθος περισσότερο από τη πλάτη ίσως να προκληθούν ανισσοροπίες στους μυς και στις αρθρώσεις, οι οποίες θα αλλοιώσουν τη σωστή στάση του σώματός σου και θα αυξήσουν τους κινδύνους τραυματισμού.

Επομένως για να υπάρχει ισορροπία προτείνω ίδιο αριθμό ασκήσεων πλάτης και στήθους και αν έχει παρατηρηθεί κακή στάση αφιέρωσε λίγο παραπάνω χρόνο στις ασκήσεις για πλάτη.
Κάθε άτομο είναι μοναδικό και κάθε κατάσταση είναι ιδιαίτερη.

Προπονήσου συχνά, τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα και εκτέλεσε σωστά προκειμένου να φτάσεις τους στόχους σου.

Γράφει η Ιωάννα Λαουμτζή, Owner / Ηead Trainer

Share post: