facebook
Share

Trigger points: Tεχνικές που απαλύνουν τον πόνο

Trigger points: Tεχνικές που απαλύνουν τον πόνο

Τα trigger points είναι κάποια σημεία στου μυς μας τα οποία μας προκαλούν πόνο. Συνήθως δημιουργούνται από λάθος στάση του σώματος είτε από πολλαπλές κινήσεις πάνω σε μια τραυματισμένη περιοχή. Τα trigger points χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: τα ενεργά και τα κρυμμένα.

Ο πόνος από τα trigger points εμφανίζεται είτε τεντώνοντας τον μυ είτε ακόμα και με ένα απλό άγγιγμα. Επίσης, τα ενεργά trigger points πολλές φορές συνδέονται με πονοκεφάλους.

Είναι σημαντικό στο σώμα μας, όπως και στην ζωή, το κάθε πρόβλημα που μας παρουσιάζεται να το αντιμετωπίζουμε και να το λύνουμε, ακόμα και σε περιόδους παράξενες όπως αυτή που ζούμε τον τελευταίο καιρό με την καραντίνα. Δεν “παρατάμε” το σώμα μας και ακόμα και από το σπίτι μπορούμε να ανακουφίσουμε την περιοχή.

Το μόνο που θα χρειαστούμε είναι θετική ενέργεια και ένα μπαλάκι του τένις.

Η άσκηση έχει ως εξής: Τοποθετούμε ένα μπαλάκι του τένις ανάμεσα στον τοίχο και το σώμα μας. Μόλις εντοπίσουμε το σημείο του πόνου μέσω μικρών κυκλικών κινήσεων, ασκούμε με το σώμα μας πίεση προς το μπαλάκι. Είναι σημαντικό ο πόνος που θα νιώσουμε κάνοντάς το, να φτάνει περίπου 5/10 (αν δεν αισθανόμαστε τίποτα ή πονάμε πολύ, ξαναπροσπαθούμε την άσκηση συνεχίζοντας σε κάποιο άλλο σημείο και επανερχόμαστε μετά). Η πίεση στο μπαλάκι πρέπει να διαρκεί περίπου 10 δευτερόλεπτα την κάθε φορά. Κάνουμε επαναλήψεις μέχρι να νιώσουμε πιο ανακουφισμένη, “ζεστή” και χαλαρή την περιοχή.

Δες εδώ τις ασκήσεις που σε ανακουφίσουν από τους πόνους της ακινησίας

Γράφει ο Σπύρος Γκολιας, Exclusive Fitness Thearapist 

Share post: