facebook
Share

Ioanna Laoumtzi

keno

IL EXCLUSIVE FITNESS

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ

go down
Τι είναι το
Exclusive Fitness Training

Η λέξη “exclusive” σηματοδοτεί την αποκλειστικότητα στην προπονητική εμπειρία και δε βρίσκεται τυχαία στον πυρήνα του IL Exclusive Fitness.
Στο χώρο μας, ο κάθε ασκούμενος αντιμετωπίζεται ως μια μοναδική οντότητα και λαμβάνει εξατομικευμένη φροντίδα, αφού οι ανάγκες και οι στόχοι σας μεταφράζονται σε one to one εξειδικευμένα προγράμματα personal training.

Έχετε μάλιστα τη δυνατότητα να τα συνδυάσετε με προγράμματα διατροφής και χαλαρωτικές θεραπείες αποκατάστασης, με σκοπό να απολαμβάνετε την απόλυτη exclusive fitness εμπειρία.

Γνώρισε το IL Gym

Ένας χώρος στην Ηλιούπολη, που θυμίζει πιο πολύ σπίτι παρά γυμναστήριο υποδέχεται σε one to one private sessions, όσους επιθυμούν να βελτιώσουν την φυσική τους κατάσταση και να κάνουν τους στόχους τους πραγματικότητα. Το πιο πιθανό είναι να αισθανθείτε ότι βρίσκεστε στο σαλόνι σας. Επίσης δανειστείτε ελεύθερα όποιο βιβλίο θέλετε από την βιβλιοθήκη μας. 

ΑΡΘΡΑ ΣΤΑ MEDIA

Η προπόνηση που χτίζει ασύλληπτους κοιλιακούς: Η exclusive trainer Ιωάννα Λαουμτζή τη συστήνει ανεπιφύλακτα (και) για γυναίκες.

Έξι λόγοι για να κάνετε βάρη και να δείτε το σώμα αλλά και την ψυχολογία σας να αλλάζουν ριζικά.

Fit σε έξι εβδομάδες: Η Ιωάννα Λαουμτζή μοιράζεται ένα πρόγραμμα άσκησης για όλο το σώμα χωρίς εξοπλισμό.

Το ξέρατε ότι χρειάζεστε μόλις έξι εβδομάδες μετά την έναρξη της προπόνησης για να δείτε αποτελέσματα στον καθρέφτη; Απλά, έχετε υπόψη σας ότι καλό είναι να μη γυμνάζεστε μόνο για λίγους μήνες κάθε χρόνο, η εκγύμναση είναι τρόπος ζωής και αποτελεί μια συνεχή διαδικασία. Δεν είναι ποτέ αργά όμως για να κάνετε μια νέα αρχή.

Τέλειοι γλουτοί μέχρι το καλοκαίρι; H Fitness Expert Ιωάννα Λαουμτζή σου λέει το πώς

Η Ιωάννα Λαουμτζή σου δείχνει όλες τις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου, σε ένα επεξηγηματικό video και να πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα στους γλουτούς σου!

ΑΡΘΡΑ ΣΤΑ MEDIA

Η προπόνηση που χτίζει ασύλληπτους κοιλιακούς: Η exclusive trainer Ιωάννα Λαουμτζή τη συστήνει ανεπιφύλακτα (και) για γυναίκες.

Έξι λόγοι για να κάνετε βάρη και να δείτε το σώμα αλλά και την ψυχολογία σας να αλλάζουν ριζικά.

Πως να ανταποκριθείτε στην προπόνηση σας μετά από έναν κακό ύπνο

Το κλειδί είναι να ξεκινήσετε νωρίς μία πιο απλής μορφής προπόνηση. Μετά από ένα κακό ύπνο, νιώθουμε το μυαλό μας κάπως θολό και τους μύες μας κουρασμένους. Φυσικά το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι να προπονηθούμε. Έτσι αναρωτιόμαστε τί είδους ασκήσεις είναι καλό να κάνουμε. Οι ασκούμενοι που καλούνται να λειτουργήσουν με λίγο ύπνο, μπορούν να ωφεληθούν στο έπακρο από μια προπόνηση κάνοντας την νωρίτερα

Άσκηση και άνοια. 6 ασκήσεις που κρατούν τον εγκέφαλο ενεργό και μειώνουν τον κίνδυνο για άνοια.

Η σωματική άσκηση συμβάλει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης άνοιας και η καλύτερη στιγμή για να αρχίσετε να την προσθέσετε στη ρουτίνα σας είναι από σήμερα κιόλας. Έρευνες έχουν δείξει πως ο κίνδυνος εμφάνισης άνοιας είναι μειωμένος κατά 35% για άτομα που συμμετέχουν τακτικά σε έντονες δραστηριότητες όπως η άσκηση και ο αθλητισμός. Ακόμα και το να κάνεις συνηθισμένες δουλειές του σπιτιού φαίνεται πως μειώνει

Υoga για παιδιά και γονείς. Πως να δεθείτε με το παιδί σας μέσω της Yoga.

Κάνοντας γιόγκα με τα παιδιά είναι ένας τρόπος για να χτίσετε μια εξαιρετική σχέση μαζί τους. Κάποιες απλές στάσεις γιόγκα, μπορούν να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε, και ταυτόχρονα να μείνετε ενεργοποιημένοι.  Πολλά παιδιά ακολουθούν έναν αγχωτικό τρόπο ζωής, με συνεχή μαθήματα, τεστ, νωρίς το πρωί ξύπνημα, γεμάτες μέρες, ανταγωνιστικά αθλήματα και μια ποικιλία άλλων στοιχείων, που μπορεί να τα αφήνουν τελικά αδιάφορα και κουρασμένα. Και

Πως να ανταποκριθείτε στην προπόνηση σας μετά από έναν κακό ύπνο

Το κλειδί είναι να ξεκινήσετε νωρίς μία πιο απλής μορφής προπόνηση. Μετά από ένα κακό ύπνο, νιώθουμε το μυαλό μας κάπως θολό και τους μύες μας κουρασμένους. Φυσικά το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι να προπονηθούμε. Έτσι αναρωτιόμαστε τί είδους ασκήσεις είναι καλό να κάνουμε. Οι ασκούμενοι που καλούνται να λειτουργήσουν με λίγο ύπνο, μπορούν να ωφεληθούν στο έπακρο από μια προπόνηση κάνοντας την νωρίτερα

ESPA Banner
EUERDF Banner