facebook
Share

Ioanna Laoumtzi

IL EXCLUSIVE FITNESS

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ

Online Personal Training

Fitness is everywhere κάτω από κάθε συνθήκη!

Είμαστε εκεί, για να εξασφαλίσουμε την ασφαλή προπόνησή σας, ακόμη και όταν δεν μπορούμε να είμαστε στον ίδιο χώρο. Το IL Exclusive Fitness σας δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσετε τις προπονήσεις σας ακόμη και από απόσταση μέσω video κλήσης, με το Online Personal Training by IL.

Τι είναι το
Exclusive Fitness Training

Η λέξη “exclusive” σηματοδοτεί την αποκλειστικότητα στην προπονητική εμπειρία και δε βρίσκεται τυχαία στον πυρήνα του IL Exclusive Fitness.
Στο χώρο μας, ο κάθε ασκούμενος αντιμετωπίζεται ως μια μοναδική οντότητα και λαμβάνει εξατομικευμένη φροντίδα, αφού οι ανάγκες και οι στόχοι σας μεταφράζονται σε one to one εξειδικευμένα προγράμματα personal training.

Έχετε μάλιστα τη δυνατότητα να τα συνδυάσετε με προγράμματα διατροφής και χαλαρωτικές θεραπείες αποκατάστασης, με σκοπό να απολαμβάνετε την απόλυτη exclusive fitness εμπειρία.

ΑΡΘΡΑ ΣΤΑ MEDIA

Fit σε έξι εβδομάδες: Η Ιωάννα Λαουμτζή μοιράζεται ένα πρόγραμμα άσκησης για όλο το σώμα χωρίς εξοπλισμό.

Το ξέρατε ότι χρειάζεστε μόλις έξι εβδομάδες μετά την έναρξη της προπόνησης για να δείτε αποτελέσματα στον καθρέφτη; Απλά, έχετε υπόψη σας ότι καλό είναι να μη γυμνάζεστε μόνο για λίγους μήνες κάθε χρόνο, η εκγύμναση είναι τρόπος ζωής και αποτελεί μια συνεχή διαδικασία. Δεν είναι ποτέ αργά όμως για να κάνετε μια νέα αρχή.

Τέλειοι γλουτοί μέχρι το καλοκαίρι; H Fitness Expert Ιωάννα Λαουμτζή σου λέει το πώς

Η Ιωάννα Λαουμτζή σου δείχνει όλες τις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου, σε ένα επεξηγηματικό video και να πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα στους γλουτούς σου!

Γιατί δεν αδυνατίζω μετά την εμμηνόπαυση; Πως μπορώ να είμαι σε καλή φυσική κατάσταση στα 60+

Η γνωστή Fitness Consultant δίνει λύσεις στα προβλήματα εκγύμνασης, μεταβολισμού και ευεξίας σε κάθε ηλικία. Αδύνατη μετά τα 50 ναι μπορείς, μας λέει η Ιωάννα και μας προσφέρει τον καλύτερο οδηγό καλής φυσικής κατάστασης.

ΑΡΘΡΑ ΣΤΑ MEDIA

Fit σε έξι εβδομάδες: Η Ιωάννα Λαουμτζή μοιράζεται ένα πρόγραμμα άσκησης για όλο το σώμα χωρίς εξοπλισμό.

Το ξέρατε ότι χρειάζεστε μόλις έξι εβδομάδες μετά την έναρξη της προπόνησης για να δείτε αποτελέσματα στον καθρέφτη; Απλά, έχετε υπόψη σας ότι καλό είναι να μη γυμνάζεστε μόνο για λίγους μήνες κάθε χρόνο, η εκγύμναση είναι τρόπος ζωής και αποτελεί μια συνεχή διαδικασία. Δεν είναι ποτέ αργά όμως για να κάνετε μια νέα αρχή.

Μπάρες βρώμης με φυστικοβούτυρο και cranberries

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 20 ΜΙΚΡΈΣ ΜΠΑΡΕΣ 100 γρ. νιφάδες βρώμης 50 γρ. αμύγδαλα 50 γρ. καρύδια 100 γρ. cranberries ξηρά 20 γρ. σπόρους chia ¼ κ.γ κανέλα 150 γρ. φυστικοβούτυρο 85 γρ. μέλι ΕΚΤΕΛΕΣΗ Σπάμε στο μούλτι τα καρύδια και τα αμύγδαλα σε μικρά κομματάκια. Σε ένα μέτριο μπολ βάζουμε τους σπασμένους ξηρούς καρπούς , τη βρώμη , τους σπόρους chia , τα cranberries και την

Βιταμίνη D: Πώς τα συμπληρώματα μπορούν να υποστηρίξουν την προπόνηση για ενδυνάμωση.

Σίγουρα έχεις ακούσει την επιρροή που έχει η βιταμίνη D στην ψυχική και φυσική μας κατάσταση. Ήξερες όμως ότι μπορεί να βελτιώσει και την δύναμη μας; Η Βιταμίνη D έχει αρκετούς ρόλους κλειδιά για το σώμα μας, από το να υποστηρίζει ένα υγιές ανοσοποιητικό και νευρικό σύστημα, την απορρόφηση του ασβεστίου και την προώθηση της υγιούς ανάπτυξης των οστών. Βοηθά επίσης στη ρύθμιση της διάθεσης,

Υγιεινές κρέπες βρώμης, χωρίς ζάχαρη

Yλικά για 8-10 κρέπες 1 αυγό 2 φλιτζάνια γάλα αμυγδάλου αλεύρι ολικής άλεσης (περίπου 2 ) Λίγο αλάτι Εκτέλεση Ανακατεύετε όλα τα υλικά, και με μια κουτάλα παίρνετε δόσεις και τις ψήνετε σε αντικολλητικο τηγάνι. Γυρίζετε την κρέπα για να ψηθεί και από τις δύο μεριές. Απολαύστε τις κρέπες είτε γλυκές με μέλι και ξηρούς καρπούς είτε αλμυρές με τυρί χαμηλών λιπαρών, ντοματίνια και αβοκάντο

Μπάρες βρώμης με φυστικοβούτυρο και cranberries

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 20 ΜΙΚΡΈΣ ΜΠΑΡΕΣ 100 γρ. νιφάδες βρώμης 50 γρ. αμύγδαλα 50 γρ. καρύδια 100 γρ. cranberries ξηρά 20 γρ. σπόρους chia ¼ κ.γ κανέλα 150 γρ. φυστικοβούτυρο 85 γρ. μέλι ΕΚΤΕΛΕΣΗ Σπάμε στο μούλτι τα καρύδια και τα αμύγδαλα σε μικρά κομματάκια. Σε ένα μέτριο μπολ βάζουμε τους σπασμένους ξηρούς καρπούς , τη βρώμη , τους σπόρους chia , τα cranberries και την