facebook
Share

Ότι χρειάζεσαι για να τρέξεις

Ότι χρειάζεσαι για να τρέξεις

Μία δυναμική προθέρμανση προετοιμάζει τους μυς σου πιο αποτελεσματικά καθώς αναγκάζει όλες τις αρθρώσεις να κινηθούν ως σύνολο.

Με την προθέρμανση διαστέλλονται τα αιμοφόρα αγγεία σου, κάτι που διασφαλίζει ότι οι μυς παίρνουν το οξυγόνο που χρειάζονται. Επίσης, αυξάνεται η θερμοκρασία των μυών για μεγαλύτερη ευελιξία και απόδοση.

Αφού τελειώσεις το τρέξιμο, καλό είναι να περπατήσεις για 5-10 λεπτά και να κάνεις τις απαραίτητες διατάσεις στους τετρακέφαλους και τους δικέφαλους. Κάθε διάταση πρέπει να έχει διάρκεια 25-30’’. Αν κάποιο τέντωμα σε πονάει, πρέπει να το σταματήσεις αμέσως.

Επίσης η σωστή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο. Μην υποθέσεις ότι μπορείς να φας ή να πιεις ό,τι θέλεις επειδή με το τρέξιμο καις θερμίδες – οι δίαιτες που είναι πλούσιες σε κορεσμένο λίπος μπορεί να οδηγήσουν σε περαιτέρω καρδιακά προβλήματα.

Την ημέρα που τρέχεις είναι καλό να κάνεις ένα πολύ ελαφρύ και μικρό γεύμα που να περιλαμβάνει πολλούς υδατάνθρακες και λίγες πρωτεΐνες 2 με 3 ώρες πριν τον αγώνα.

Γράφει η Ιωάννα Λαουμτζή, Owner / Ηead Trainer

Share post: