facebook
Share

4 ασκήσεις για την καταπολέμηση του άγχους

4 ασκήσεις για την καταπολέμηση του άγχους

Πες αντίο στο άγχος με την γρήγορη anti-stress ρουτίνα που σου δείχνει η Ιωάννα! Δοκίμασε μια μίξη ασκήσεων που θα σε ανακουφίσει και θα κάνει το μυαλό σου να ταξιδέψει μακριά από κάθε τι που σε αγχώνει!

Για την εκτέλεση των ασκήσεων θα χρειαστείς λιγότερα από 10 λεπτά
1. Ασκήσεις Boxer shuffle
2. Πίσω προβολή με κλωτσιά
3. Mountain climbers
4. Πολεμιστής 1

Mπορείς να εκτελέσετε το πρόγραμμα για 1 έως 3 κύκλους ανάλογα με το επιπεδό σας.

Μην ξεχνάς λοιπόν να βρίσκεις χρόνο να χαλαρώνεις μέσω της άσκησης!

Πριν πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε άσκηση, συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον φυσικοθεραπευτή σας.

Share post: