facebook
Share

10 Οφέλη του Personal Training

10 Οφέλη του Personal Training

Το personal training είναι ίσως από τις καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις για την υγεία σου και γενικότερα για τον τρόπο ζωής σου, καθώς θα σε βοηθήσει να κάνεις πραγματικότητα κάθε fitness στόχο σου και να μάθεις πως να γυμνάζεσαι σωστά και με ασφάλεια.

1. Κίνητρο.
Οι περισσότεροι άνθρωποι λειτουργούν πολύ καλύτερα υπό την επίβλεψη κάποιου άλλου ανθρώπου. Η παρουσία ενός personal trainer κατά τη διάρκεια της προπόνησης σου μπορεί να σε ενθαρρύνει, να ανεβάσει την ενέργεια σου, καθώς και το κίνητρο που χρειάζεται για να ξεκινήσεις και να βάλεις την γυμναστική στη ζωή σου. Ο προσωπικός γυμναστής μπορεί επίσης να είναι αυτός που μαζί του θα θέσετε στόχους, θα δημιουργήσετε ένα πλάνο για να τους πετύχετε και φυσικά να είναι μαζί σου σε όλο αυτό.

2. Συνέπεια.
Σου φαίνεται δύσκολο να μείνεις συγκεντρωμένος σε ένα πρόγραμμα ή σε μία συνήθεια; Ο personal trainer μπορεί να σε κρατήσει ενεργό και συνεπή, ώστε να μη χρησιμοποιείς καμία δικαιολογία για να αποφύγεις τις προπονήσεις σου. Είναι πολύ πιο δύσκολο να ακυρώσεις την προπόνηση σου γνωρίζοντας πως κάποιος σε περιμένει.

3. Σαφήνεια.
Ο χώρος του fitness μπορεί να σου προκαλέσει σύγχυση, λόγω του όγκου των πληροφοριών που μπορείς να λάβεις. Είναι πολλοί που θα σου πουν, κάνε αυτό, μη φας αυτό. Κάνουμε cardio πριν ή μετά από την προπόνηση ενδυνάμωσης; Ο προσωπικός σου γυμναστής μπορεί σίγουρα να σε βοηθήσει με την παροχή εύστοχων οδηγιών και την σωστή καθοδήγηση. Επίσης  δεν υπάρχουν πλέον ικασίες, ώστε όλη η ενέργεια σου να διοχετεύεται στο να επιτευχθεί ο δικός σου στόχος.

4. Αυτοπεποίθηση.
Ο χώρος του γυμναστηρίου μπορεί να γίνει “τρομακτικός”. Δουλεύοντας μαζί με τον trainer, μπορείς πραγματικά να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση μέσω της εκτέλεσης των ασκήσεων, να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά τα όργανα γυμναστικής και να κινείσαι άνετα στο χώρο. Η τόνωση του Εγώ συμβάλει στην αύξηση της αυτοπεποίθησης και της αυτοαποτελεσματικότητας, δύο βασικά στοιχεία που θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις προσηλωμένος στο πρόγραμμα σου μακροπρόθεσμα.

5. Αποφυγή τραυματισμών.
Εάν είσαι στο ξεκίνημα σου με την γυμναστική, ίσως βρίσκεις κάποιες ασκήσεις επίπονες. Αξίζει να έχεις στο πλευρό σου τον κατάλληλο προπονητή, για να είσαι σίγουρος ότι κινείσαι με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Επενδύοντας χρόνο θα μάθεις σωστές τεχνικές ασκήσεων που θα σε βοηθήσουν στην αποτελεσματικότητα και στην αποφυγή τραυματισμών.

6. Αποκλειστικότητα.
Όλοι είμαστε διαφορετικοί ως προς τις ανάγκες μας. Ο personal trainer είναι αυτός που θα δημιουργήσει το κατάλληλο πλάνο γυμναστικής ανάλογο των αναγκών σου, καθώς κάθε σώμα λειτουργεί διαφοτερικά, η εμπειρία, ο στόχος, το επίπεδο, τι σου αρέσει και τι όχι κάνει κάθε περίπτωση ασκούμενου μοναδική.

7. Προπόνηση ειδική για αθλητές.
Θέλεις να τρέξεις τα πρώτα σου 5 χιλιόμετρα ή προετοιμάζεσαι για ένα ταξίδι εν κινήσει; Ο  personal trainer μπορεί  να σχεδιάσει το κατάλληλο προπονητικό πρόγραμμα για να βελτιωθούν οι επιδόσεις σου στο άθλημα με το οποίο ασχολείσαι και να μειώσεις τις πιθανότητες τραυματισμών.

8. Προπόνηση με θεραπευτηκές ιδιότητες.
Η άσκηση είναι εξαιρετικά ευεργετική για την πρόληψη και την διαχείριση πολλών χρόνιων παθήσεων όπως ο διαβήτης, οι καρδιακές παθήσεις και η υπέρταση. Ωστόσο, η άσκηση όταν υπάρχει μία πάθηση απαιτεί προφυλάξεις. Ένας καταρτησμένος trainer με εμπειρία σε πελάτες με χρόνιες παθήσεις, μπορεί να σχεδιάσει ένα πρόγραμμα γυμναστικής, ώστε να είσαι ασφαλής και ταυτόχρονα να έχεις μια θετική εμπειρία άσκησης.

9. Αντιγηραντικές ιδιότητες.
Το σώμα μας αλλάζει καθώς μεγαλώνουμε. Πιθανότατα το ασκησιολόγιο που συνήθιζες να ακολουθείς να μη σου ταιριάζει πλέον ή να μη λειτουργεί με τον τρόπο που λειτουργούσε και να μην βλέπεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ο προπονητής σου θα σε βοηθήσει να προσαρμόσετε το πρόγραμμα καθώς μεγαλώνεις, κάτι που θα σου επιτρέψει να διατηρήσεις την λειτουργικότητα και τη δύναμη σου.

10. Διαδραστικότητα.
Είτε το πιστεύεις ότι όχι, η γυμναστική μπορεί να γίνει μία ευχάριστη διαδικασία. Ένας trainer με εμπειρία, μπορεί να κάνει την γυμναστική τόσο διασκεδαστική όσο και αποτελεσματική. Η γυμναστική σε ζευγάρια ή  και με έναν φίλο σου, μπορεί να γίνει ακόμα πιο ευχάριστη, να αποτελέσει μία κοινωνική συναναστροφή και να κάνει την υπηρεσία του training πιο οικονομική. Σίγουρα η συνεργασία με έναν επαγγελματία γυμναστή, μπορεί να είναι αρκετό για να είσαι ικανοποιημένος με το workout σου.

Share post:

ESPA Banner
EUERDF Banner