facebook
Share

Χορτοφαγικό σάντουιτς χωρίς γλουτένη, η εύκολη λύση για το γραφείο.

Χορτοφαγικό σάντουιτς χωρίς γλουτένη, η εύκολη λύση για το γραφείο.

Υλικά για 1 σάντουιτς
• 2 φέτες ψωμί χωρίς γλουτένη
• Σαλάτα φύλλα σπανάκι
• 1 ώριμο αβοκάντο
• 3 ασπράδια αυγών
• Λίγη πάπρικα
• 40 γρ. φέτα
• 1 λεμόνι

Εκτέλεση
Σε 1 μικρό μπολ λιώνεις το αβοκάντο, ρίχνεις αλάτι και πιπέρι, χυμό από 1 λεμόνι, λίγη πάπρικα και τη φέτα και τα ανακατεύεις καλά.
Βάζεις στη φωτιά ένα αντικολλητικό τηγάνι με 1 κ.σ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Ξεχώρισε τα ασπράδια από τους κρόκους σε ένα μπολ (μπορείς να κρατήσεις τους κρόκους για να φτιάξεις ένα χορτοφαγικό κέικ). Αν προσθέσεις λίγο γάλα στα ασπράδια θα αυξήσεις τον όγκο. Στη συνέχεια ρίξε το μίγμα σου στο τηγάνι και ανακάτεψε.

Πάρε τις 2 φέτες ψωμί και χρησιμοποίησε για βάση τη φρεσκοπλυμένη σαλάτα, πρόσθεσε από πάνω το μίγμα από το αβοκάντο και τα ασπράδια. Καλή σου όρεξη!

Share post: