facebook
Share

Foam roller: βασικο εργαλείο αποκατάστασης

Foam roller: βασικο εργαλείο αποκατάστασης

Το foam roller είναι ένα βασικό εργαλείο της αποκατάστασης. Το αποτέλεσμα της χρήσης του μοιάζει με του αθλητικού μασάζ και μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη στη συνολική υγεία του μυϊκού συστήματος. Αν έχεις κάποιον τραυματισμό, ουλές ή φλεγμονή, οι περιτονιακοί ιστοί μπορεί να έχουν χάσει μέρος της ελαστικότητάς τους και να έχουν σφίξει προκαλώντας πόνο.
Με το foam rolling εστιάζεις στα προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν στο μυοπεριτονιακό ιστό. Θεωρείται γενικά μια ασφαλής πρακτική για κάθε φύλο και κάθε ηλικία, καλό θα ήταν όμως να το συζητήσεις με το γιατρό σου, ειδικά αν αντιμετωπίζεις θέματα με την καρδιά, τα αγγεία, ή πάσχεις από χρόνιο πόνο.

Άσκηση ανακούφισης για πόνο στη πλάτη με το foam roller:

T spine extension with foam roller
Ακούμπησε το foam roller στην πλάτη σου με τα πόδια στο έδαφος και τα χέρια πίσω από το κεφάλι ώστε να στηρίζεις το πάνω μέρος το σώματός σου.
Σιγά σιγά μετακινήσου προς τα πίσω απελευθερώνοντας την τάση κατά μήκος της σπονδυλικής σου στήλης. Επέστρεψε στην αρχική θέση και επανέλαβε για 3 φορές. Έπειτα κλείσε το άνοιγμα των χεριών σου και επανέλαβε γι’ ακόμα 3 φορές.

Γράφει η Ιωάννα Λαουμτζή, Owner / Leading Trainer

Share post: