Share

Deadlifts

Deadlifts

Ξεκινάς την άσκηση από όρθια θέση κρατώντας αλτήρες και στα δύο σου χέρια

1. Ξεκινάς την άσκηση από όρθια θέση κρατώντας αλτήρες και στα δύο σου χέρια, τους οποίους πρέπει να φέρεις λίγο πιο μπροστά από το σώμα σου.

2. Λυγίζεις ελαφρώς το ένα γόνατο, σπας προς τα εμπρός την μέση σου και σηκώνεις το άλλο πόδι προς τα πίσω, σχεδόν τεντωμένο, χαμηλώνοντας συγχρόνως τους αλτήρες προς τα πέλματα σου.

3. Κάνε 8 – 12 επαναλήψεις και άλλαξε πόδι. Η άσκηση επικεντρώνεται στον γλουτό και τον μηριαίο. Το μυστικό στην εκτέλεση των deadlifts είναι να “μετακινήσεις” το βάρος του σώματός σου μπροστά, εξαιτίας της ισορροπίας που έχει εκ φύσεως το σώμα σου, το πίσω πόδι θα ανέβει αυτόματα και θα ακολουθήσει και το υπόλοιπό σώμα.

Share post:

Leave A Comment

Your email is safe with us.